Nam, pitääpä pistää ostoslistaan ylös. :)(Ps. olis helpompi ja pienempi kynnys kommentoida, jos sen vois tehä anonyyminä)
Nam, pitääpä pistää ostoslistaan ylös. :)
VastaaPoista(Ps. olis helpompi ja pienempi kynnys kommentoida, jos sen vois tehä anonyyminä)