Kävin eilen illalla ostamassa kaupasta kyseisen maitorahkan ihan vain kokeilu mielessä, ja todellakin kannatti!
Rahka oli ihanan pehmeä ja kermainen, sekä hieman kevyempi muihin aiempiin kokeilemiini rahkoihin verrattuna! Nousee kyllä tämän hetken suosikiksi(:
Suosittelen lämpimästi ainakin kokeilemaan!
Ravintosisältö/100g
| Energiaa | 70 | kcal | ||
| Proteiinia | 9 | g | ||
| Hiilihydraatteja | 3,9 | g | ||
| josta sokereita | 3,9 | g | ||
| Rasvaa | 2,3 | g | ||
| josta tyydyttyneitä rasvahappoja | 1,3 | g | ||
| Natriumia | 0 | g |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti